Online puppylessen

De hondenschool is al een tijdje gesloten omwille van de corona-epidemie. Voorlopig hebben we nog geen zicht op wanneer de lessen opnieuw zullen mogen doorgaan. Toch vinden we het enorm belangrijk dat jullie met jullie vragen bij ons terecht kunnen. Daarom bieden we elke zondag van 10u00 tot 10u30 online Skype-lessen aan voor puppy’s. Ook nieuwe leden zijn van harte welkom!

Hoe neem je deel?

Ben je al lid van de Affligemse Hondenschool? Dan kan je je inschrijven via het inschrijvingsformulier ‘Reserveer je online les‘. In het inschrijvingsformulier duid je aan in welke klas je zit met je puppy: prépups, kleine pups of grote pups.

Ben je nog geen lid en wil je ook graag een online puppyles meevolgen? Dat kan. Wat moet je dan precies doen?

• Schrijf 20 euro over op het volgende rekeningnummer BE23 4390 1842 0191 met als mededeling ‘inschrijvingsgeld online lessen’ en de naam van jezelf en van je puppy. Dit bedrag wordt dan van je inschrijvingsgeld afgetrokken, als je je effectief komt inschrijven zodra de hondenschool weer open gaat. Eens je je lidgeld hebt betaald, kan je zoveel online lessen bijwonen als je wil. Je hoeft je dus maar één keer als nieuw lid in te schrijven. Wil je nadien onze lessen op de hondenschool volgen, dan nodigen we je graag uit wanneer we terug open mogen.
  • Schrijf je in voor de online puppyles via het inschrijvingsformulier ‘Reserveer je online les‘. Duid in het formulier ook aan dat je een nieuw lid bent. Gelieve je ten laatste in te schrijven op donderdagavond voor 20u voor de online les van zondag.
  • Als we je betaling ontvangen hebben, krijg je een bevestiging van je inschrijving en een link via dewelke je kan deelnemen aan de Skype-les. Voor meer informatie over het installeren van Skype en het deelnemen aan een Skype-vergadering, kan je een kijkje nemen op deze pagina.

Tijdens deze online lessen kan je vragen stellen over de opvoeding van je puppy. Je kan in het inschrijvingsformulier al vragen op voorhand doorgeven, zodat de instructeurs de antwoorden al kunnen verwerken in hun les. Op deze manier proberen we je toch zo goed mogelijk te begeleiden bij de opvoeding van je puppy, want we beseffen dat dat niet altijd van een leien dakje loopt.

We kijken ernaar uit je te mogen verwelkomen in een van onze online lessen.