Volledige heropstart vanaf 2 juni

Beste leden en toekomstige leden

Goed nieuws: dankzij de versoepelingen van de coronamaatregelen kunnen we vanaf woensdag 2 juni alle klassen op de Affligemse Hondenschool weer opstarten.

Let op:
Vanaf woensdag 2 juni is het oorspronkelijke uurrooster weer van kracht. Je vindt het uurrooster op de startpagina van onze website. Neem dat zeker eens grondig door, zodat je op tijd in de les bent.

De veiligheidsmaatregelen blijven wel nog steeds van kracht. Hieronder zetten we ze nog eens op een rijtje:

• Op het volledige domein van de hondenschool is het verplicht om een mondmasker te dragen.
  • Zorg er bij het parkeren voor dat er anderhalve meter afstand is tussen je auto en de auto’s naast je. Blijf in je auto wachten tot de start van de les.
  • Je mag met je hond naar de plasweide gaan, maar zorg ervoor dat de anderhalve meter afstand tussen de geleiders gerespecteerd wordt.
  • Omwille van de veiligheid zijn er tijdelijk geen schoppen beschikbaar op de plasweides. Elke geleider neemt verplicht poepzakjes Volle poepzakjes dienen mee naar huis genomen te worden.
  • Op het terrein houd je minstens anderhalve meter afstand van de andere geleiders en van de instructeur.
  • Neem ook altijd je lidkaart mee naar de training. De instructeurs zullen elke les je lidnummer noteren, aangezien de aanwezigheden moeten bijgehouden worden voor contact tracing.
  • Wanneer de les afgelopen is, ga je liefst zo snel mogelijk naar je auto om contact met andere geleiders te vermijden.
  • Een toiletbezoek is mogelijk. Gelieve wel telkens voor en na elk toiletbezoek de toiletbril en de doorspoelknop te ontsmetten met de desinfecterende spray. Er mag uiteraard maar één persoon tegelijk naar binnen, ook al zijn er twee toiletten.
  • Het is niet toegestaan om toeschouwers mee te brengen. Er mag maar één geleider per hond aanwezig zijn op de hondenschool en dat is de geleider die vermeld staat op de lidkaart.

De kantine blijft nog steeds gesloten voor consumpties. Enkel het secretariaat zal open zijn. Er mag maximum één persoon aanwezig zijn in de kantine voor administratieve doeleinden (inschrijving, inlichtingen, aankopen hondenvoer, aankopen leiband, …)

Ben je nog geen lid en wil je je inschrijven?
Kom dan gerust eens langs aan het secretariaat om je in te schrijven. Breng zeker je vaccinatieboekje mee en bekijk op voorhand eens de informatievideo’s op de startpagina. Daarin vertelt de voorzitter wat meer over de werking van onze hondenschool en wat je nodig hebt om te trainen.

Wij hopen dat we je hiermee voldoende geïnformeerd hebben en kijken ernaar uit je te verwelkomen in een van onze lessen. Laten we ons samen strikt aan de veiligheidsmaatregelen houden, zodat we je op een veilige manier kunnen begeleiden bij de opvoeding van uw hond.

Tot binnenkort!