Infoavonden Canitec

Ben jij ook zo’n hondenliefhebber? Misschien volg je samen met je hond al lessen bij de Affligemse Hondenschool? Goed bezig! Maar wil je nog meer te weten komen over honden en wil je je hond beter leren lezen? Dan zijn de infoavonden van Canitec zeker iets voor jou!

Canitec is een bedrijf met een passie voor honden en hondentraining onder de leiding van de voorzitter van de Affligemse Hondenschool: Werner Spapens. Je kan er met je hond terecht voor gedragstraining, gedragstherapie en opvoeding.

In februari en maart organiseert Canitec vier infoavonden over vier interessante thema’s:

1. Taal van de hond:
    Verwerf inzicht in hoe honden met elkaar en met ons communiceren.
  2. Basisnoden van de hond:
    Wat heeft uw hond nodig om gezond en gelukkig te zijn?
  3. Belang van basiscommando’s:
    Wat zijn ze en waarom zijn ze nuttig?
  4. Angst en agressie:
    Tekens herkennen bij eigen hond of bij andere honden en hoe hierop reageren?

Ben je geïnteresseerd in deze thema’s en leer je graag bij? Neem dan zeker een kijkje op onderstaande flyer en schrijf je snel in, want de plaatsen zijn beperkt! Inschrijven doe je via mail naar info@canitec.be vóór 28 januari. Let wel op: je inschrijving is pas voltooid na overschrijving van het inschrijvingsgeld (30 euro per avond).

Veel leerplezier!

Laat een reactie achter