« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Kerstwandeling 2021

11 december 2021 @ 17:00 - 20:00

Ook dit jaar willen we met de Affligemse Hondenschool graag ons steentje bijdragen aan een goed doel. Daarom organiseren we opnieuw een gezellige Kerstwandeling op en rond de hondenschool.

Het goede doel

Dit jaar kozen jullie het goede doel via onze Facebookpagina. De opbrengst van deze activiteit gaat integraal naar het Belgisch Centrum voor Geleidehonden, een nationale mobiliteitsorganisatie die sinds 1990 blindengeleidehonden opleidt en kosteloos ter beschikking stelt aan personen met een visuele beperking. Het BCG wil een professioneel opleidingscentrum voor blindengeleidehonden zijn. Geleidehonden geven invulling aan de behoefte van blinde en slechtziende personen, om hun mobiliteit te verhogen. Het BCG koopt of kweekt honden en leidt ze op tot blindengeleidehonden. Het centrum leert ook personen met een visuele beperking om te gaan met hun geleidehond en verleent blijvende nazorg aan de hond en de gebruiker. Ze kunnen onze hulp dus goed gebruiken.

De kerstwandeling

Je kan vrij vertrekken aan de Affligemse Hondenschool van 17u tot 20u. Iedereen is welkom, ook de hondjes natuurlijk! De wandeling is toegankelijk voor kinderwagens. Nadien ben je welkom in onze kantine voor een gezellige avond in kerstsfeer. Ambiance verzekerd!

Wil je deelnemen aan onze Kerstwandeling en ons goede doel steunen? Schrijf je dan in aan het secretariaat op onze hondenschool of stuur een mailtje naar contacteer@affligemsehondenschool.be en stort het inschrijvingsgeld op volgend rekeningnummer: BE23 4390 1842 0191. Vermeld zeker je naam en die van de mensen die je meeneemt. Tickets kosten 4 euro in voorverkoop en 5 euro op de dag van de activiteit zelf.

We hopen alvast dat we jullie talrijk mogen verwelkomen op deze hartverwarmende activiteit en dat we een mooi bedrag kunnen overhandigen aan het BCG. Wie weet loop je die avond de Kerstman wel tegen het lijf…

PS: Neem zeker een fluohesje en een zaklamp mee!

Datum:
11 december 2021