« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Kerstwandeling 2022

10 december 2022 @ 17:00 - 23:00

Ook dit jaar zullen we met de Affligemse Hondenschool ons steentje bijdragen aan een goed doel. Daarom organiseren we opnieuw een gezellige Kerstwandeling op en rond de hondenschool.

Deze keer steunen we De Hoeve, de zorgboerderij van het MPC Sint-Franciscus in Strijtem. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220801_97629636

Op maandag 1 augustus woedde er een brand in de kinderboerderij van MPC Sint-Franciscus, een dienstverleningscentrum voor minderjarigen en meerderjarigen met een verstandelijke beperking. De Affligemse Hondenschool draagt graag een steentje bij in de heropbouw van de hoeve.

Praktische details
– Vrij vertrek tussen 17u en 20u.
– De wandeling is ongeveer 5 km lang en volledig doenbaar met een kinderwagen.
– Iedereen is welkom, zowel leden als niet-leden. En ook de hondjes natuurlijk!
– Nadien bent u welkom in onze kantine voor een gezellige avond in kerstsfeer.

Hoe inschrijven?
Schrijf u in aan het secretariaat op onze hondenschool of stuur een mailtje naar contacteer@affligemsehondenschool.be en stort uw inschrijvingsgeld op volgend rekeningnummer: BE23 4390 1842 0191. Vermeld zeker uw naam en die van de mensen die u meeneemt.

VVK: 4 euro
ADK: 5 euro

We hopen alvast dat we jullie mogen verwelkomen op deze hartverwarmende activiteit en dat we een mooi bedrag kunnen overhandigen aan De Hoeve.

En wie weet loopt u die avond de kerstman wel tegen het lijf…

Tot dan!

Datum: