Welkom bij onze vernieuwde website

De Affligemse Hondenschool lanceert vandaag haar volledig vernieuwde website. We willen u voortaan nog beter op de hoogte houden van het leven zoals het is voor en achter de schermen van onze hondenschool.

We hebben getracht het geheel attractief te maken met veel meer foto’s (dank aan Vanessa Rasschaert voor de prachtige fotoreportage). U kunt ook kennismaken met ons bestuur en team van instructeurs.

Tegelijk vind je alle nuttige en praktische informatie over onze vereniging voortaan overzichtelijk gebundeld op de pagina “Alles wat u moet weten“.

Nieuw zijn onze blog en een kalender. Via de blog brengen we regelmatig nieuws, verslagjes en fotospecials van onze activiteiten, zoals onze Halloweenwandeling of onze jaarlijkse wedstrijd. Via de kalender houden we je op de hoogte van onze komende activiteiten, je vindt er ook steeds de sluitingsdagen.